środa, 23 lipca 2014

Bardzo proszę o głosy :) Nowe masełko do ciała The Body Shop - Wild Argan Oil

https://facead.pl/bodyshop-testerki-argan - Katarzyna Polanowska

Pachnie znakomicie, zakochałam się w nim. Zapach dosyć długo utrzymuje się na skórze, mój mężczyzna nie mógł oderwać ode mnie nosa bo i jemu bardzo się spodobał :)





















Świetna konsystencja, bardzo fajnie rozprowadza się na skórze nie pozostawiając żadnych gródek jak co niektórzy jego konkurenci. Bardzo fajne w nim jest to, że nie pozostawia tłustej świecącej się i nienaturalnej skóry a świetnie wchłania się pozostawiając skórę delikatną.


Nie podrażnia oraz nie lepi się, skóra po zastosowaniu masełka nie jest już szorstka a staje się przyjemnie delikatna oraz gładka w dotyku, jakby aksamitna za sprawą nawilżenia.

Skóra po zastosowaniu masełka staje się:


miękka
 pachnąca
delikatna
nawilżona

Jedno z najlepszych masełek do ciała które dotychczas używałam, jak najbardziej warte swej ceny. Jestem z niego niesamowicie zadowolona, bardzo się cieszę, że jestem jedną z osób, które miały przyjemność testować Masełko z najnowszej linii Wild Argan Oil od The Body Shop. Na pewno bardzo chętnie do niego powrócę po zakończeniu pojemniczka, będę miała okazję do przetestowania również innych magicznych zapachów :)



Jestem bardzo zadowolona, Polecam Wszystkim

Ps. Nie mogę oderwać nosa od pojemniczka, żadne masełko ani też inny kosmetyk nie uzależniło mnie aż tak ;)


12 komentarzy:

  1. Mam to maselko i póki co świetnie się sprawdza :)

    http://im-gonna-rebel.blogspot.com/2014/07/my-favorite-blogs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Po JEDNYM DNIU używania recenzja?????!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co w tym złego skoro po nałożeniu widzę efekt, czuję piękny zapach który utrzymuje się na skórze bardzo długo a skóra po nim wygląda bardzo ładnie i jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku. Mam dosyć suchą skórę więc skoro efekt jest wyczuwalny to chyba nic złego w tym, że od razu zachciałam napisać recenzję o nim. Zresztą dziś jest drugi dzień i nadal pozostawia ten sam fantastyczny efekt więc na pewno zdania nie zmienię na temat Masełka z tej firmy

      Usuń
  3. Mam :3 Świetnie pachnie :3
    http://agnieszka-bawi-sie-w-blogera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. @Wiesz co akurat ta woda perfumowana długo sie utrzymuje na skórze, wcześniej trafiałam na takie, które po 15 minutach znikały. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masełko jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddaję na Ciebie głos i dodaję Cie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to masełko nie kusi ani trochę : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inny gust może inne by Ci bardziej przypadły do gustu :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. powiem szczerze że byłam zachwycona tym masełkiem gdy przeczytałam pierwsza, drugą piątą recenzję . Ale średnio czytam 10 recenzji tego masełka i już mam go dość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dziewczyn dostało to masełko do przetestowania i zamieszczenia recenzji na blogu oraz na ich stronie, więc dlatego taki szał :) Ale konkurs do 7 więc potem się troszkę wyciszy ten temat :)

      Usuń