poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kremowy Żel pod prysznic, Bingo Spa - Choco & Cherry

Producent pisze:

Najbardziej niespodziewany smakołyk dla Ciebie i Twojej skóry - wiśnie w czekoladzie do kąpieli i pod prysznic! Możesz delektować się nimi bez obawy, że przysporzą Ci dodatkowych kalorii. Wręcz przeciwnie - po kąpieli poczujesz się lekka i świeża, cudownie radosna. Twoja promienna i pachnąca skóra odzyska młodzieńczy wygląd i aksamitną miękkość.

+ zapach
+ cena
+ fajnie się pieni
+ duża buteleczka
+ konsystencja przyjemna kremowa
+ wydajność

- nie nawilża

Jestem bardzo zadowolona z tego pachnącego produktu pod prysznic. Zapach bardzo przyjemny delikatny nieduszący, utrzymuje się na skórze dosyć długo. Niestety nie mam wanny a chętnie wypróbowałabym go również do kąpieli. Jak dla mnie jest niesamowity bardzo go lubię, może nie do końca czuć czekoladę ale wiśnia jest wyczuwalna i o to mi chodziło. Zatrzask przy otwieraniu może być dla niejednej nie lada kłopotem jednak mi nie przyniósł problemu, dosyć łatwo poradziłam sobie z otwieraniem.


Produkty BingoSpa są mi dosyć bliskie. Pierwszy mój zakup był dosyć niespodziewany, gdyż otrzymałam w jednym ze sklepów bon zniżkowy na 50% i obkupiłam się produktami BingoSpa nic o nich nie wiedząc. Nie żałuję tego zakupu, a za jakiś czas dodam Recenzję innych produktów tej firmy... a mam tego troszeczkę :)

Polecam, bo jest co polecać. Produkty dostępne na stronie internetowej bingosklep.com

6 komentarzy:

  1. Wiśnie <3 Nie ma to jak cudownie pachnący prysznic po całym dniu, więc chyba się skuszę :) Co do nawilżania, nie słyszałam żeby jakikolwiek żel czy płyn do kąpieli dał radę nawilżyć skórę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) szczerze-o-kosmetykach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm super wygląda, musi też super pachnieć :) Mam pytanie "techniczne" - jak nazywa się czcionka na Twoim blogu w postach? Jest piękna :)
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm kocham wiśnie :*
    Świetny blog :*
    Zapraszam do siebie :
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiśnia i czekolada - wspaniałe połączenie! Też właśnie o takim zapachu miałam żel pod prysznic - pachniał ładnie, ale nic po za tym - nie byłam z niego zadowolona. A o tej marce jeszcze nie słyszałam, ale bardzo mnie ciekawi ten żel :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie przepadam za tą marką, ale chętnie bym powąchała ten płyn ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawi mnie jego zapach. Już go sobie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń