poniedziałek, 25 sierpnia 2014

101 Zadań na 1001 dni. Nowa inspiracja :)



Blog zrealizowacmarzenia.blogspot.com zainspirował mnie do powstania tej notki :)

Warto stawiać sobie cele, wyzwania którym chcielibyśmy podołać. Postanowiłam zastosować swoje 101 zadań w 1001 dni. To co dla mnie ważne będzie coraz bliżej mnie, każda ma szanse na lepsze życia na spełnianie swoich marzeń. Może pora zacząć :)

Data rozpoczęcia: 25.08.2014
Data zakończenia: 22.05.2017


Aktualizacja: 18.02.2015 






Legenda:
ukończone
w trakcie
do zrobienia



1.Samorozwój, pozytywne nastawienie ( 0/10 )
- zrobię listę 50 rzeczy, które mnie uszczęśliwiają [0/50]
- zobaczę wschód Słońca nad morzem
- zobaczę zachód Słońca nad morzem
- poproszę 3 bliskie mi osoby o wymianę 3 moich zalet [1/3]
- nauczę się przygotowywać drinki (co najmniej 10 różnych) [0/10]
- przełamać lęk przed końmi, pójść na lekcję jazdy konnej
- wygrać w chociaż 5 konkursach [3/5]
- napisać 10 wierszy jak za czasów szkolnych [0/10]
- duolingo.com przez 2 miesiące
- dokończę mój segregator z przepisami

2.Gotowanie, jedzenie ( 1/10 )
- wyeliminuję kawę z mojego porannego jadłospisu
- nauczę się piec ciasta i ciasteczka
- ugotuję 20 nowych potraw których nigdy wcześniej nie robiłam (zrobię zdjęcia i wraz z przepisami zamieszczę na blogu) [0/20]
- skosztuję tego czego nie tkneli by bądź "bali by się-nie chcieliby" zjeść inni (za granicą)
- spróbuję 5 nowych warzyw lub owoców, których nigdy nie jadłam [2/5]
- wypróbuję 20 nowych herbat liściastych lub smakowych [6/20]
- 20x zjem śniadanie na balkonie [0/20]
- pić kakao do śniadania bądź kolacji przez miesiąc [0/30]
- upiekę chleb
- pójdę do 5 restauracji [0/5]













3.Rodzina ( 0/11 )
- zapiszę się na nauki przedmałżeńskie
- przyjmę oświadczyny :)
- wyjdę za mąż
- zajdę w ciążę
- będą dobrą mamusią starającą się gotować swojemu maleństwu świeże potrawy (nie słoiczki)
- nauczę się zmieniać pieluszkę
- usłyszę od męża, że jestem dobrą żoną
- usłyszę od męża, że jestem dobrą matką dla naszego dziecka
- napisać romantyczny list do ukochanego
- romantyczna kolacja dla ukochanego
- posiadać Kota, już we własnym mieszkaniu  ze względów zdrowotnych :(

4.Kreatywność ( 0/10 )
- podszkolę umiejętności robienia zdjęć (kurs, strony internetowe)
- nauczę się robić bransoletki
- podszkolę wiedzę z języka angielskiego i przesłucham wreszcie kasetę szkoleniową
- wrócę do śpiewania oraz karaoke
- pozbędę się wszystkich niepotrzebnych mi już rzeczy w szafie
- zrobię porządek ze starymi zeszytami, książkami i innymi sentymentalnymi rzeczami
- namalować obraz, oprawić go oraz powiesić na ścianie
- zrobić sobie profesjonalną sesję zdjęciową ( odważyć się w końcu )
- Photo shop nauczę się :)
- złowię rybkę :)

5.Kultura, sztuka ( 0/8 )
- obejrzeć wszystkie odcinki seriali Brazylijskich które oglądałam jako mała dziewczynka [1/3]
- obejrzę 20 filmów psychologicznych [0/20]
- przeczytam 20 książek [1/20]
- pójdę do kina 10 razy [0/10]
- pójdę do teatru
- zwiedzę muzeum, jakiekolwiek :)
- pójdę na chociaż jeden koncert
- pójść na dyskotekę (powspominać stare czasy z moich młodszych lat)

6.Uroda, zdrowie ( 2/14 )
- podciąć wreszcie końcówki włosów
- zapuszczę włosy po pupę
- wyleczyć wszystkie ubytki w zębach
- wybielić zęby
- wyeliminować napoje gazowane
- zamienić adidasy na obcasy
- pójść na profesjonalny masaż
- zrobić sobie profesjonalny manicure i pedicure
- 2 godziny przez 2 miesiące skakać na skakance
- 20 brzuszków przez 2 miesiące, codziennie
- 100 przysiadów przez 2 miesiące, codziennie
- przez miesiąc nie będę używała windy (schodami na 4 piętro)
- spróbuję 10 domowych, naturalnych kosmetyków [0/10]
- zrobię badania hormonalne

7.Podróże ( 0/8 )
- zagraniczna podróż (wszystko jedno gdzie byle za granice)
- lot samolotem
- wyślę list w butelce
- zdobędę kolejny górski szczyt
- zwiedzę kopalnie Soli w Wieliczce tym razem :)
- zwiedzić 10 nowych miejsc w Polsce w których jeszcze mnie nie było :) [0/10]
- pójść do Zoo
- kolejny spływ kajakiem

8.Blog ( 0/6 )
- 100 notek na blogu
- wrzucę na bloga filmik motywujący innych do działania
- posiadać przynajmniej 50 obserwatorów bloga
- spotkam się z blogerkami
- notka z podsumowaniem skutków tej oto listy
- odkryję 10 nowych fajnych blogów

9.Finanse, kariera zawodowa ( 0/4 )
- znaleźć pracę
- pracować dłużej niż 3 miesiące
- odłożę co najmniej 5 tys na konto oszczędnościowe
- podjąć jakiś kurs zawodowy

10.Zakupy ( 0/12 )
- nowy telefon
- laptop
- aparat fotograficzny
- 5 nowych sukienek [1/5]
- lakier hybrydowy
- nożyczki fryzjerskie
- nowe Mp3 o większej pojemności
- 2 nowe pendrive [1/2]
- 5 par nowych obcasów [0/5]
- idealnie dopasowany stanik
- skarbonka
- rolki

Inne: ( 0/8 )
- przekazać przynajmniej 100 zł na cele charytatywne / 50 zł
- pójść na casting do reklamy bądź filmu
- założyć nowego vloga na Youtube
- przebrać się za mężczyznę i zrobić sobie parę śmiesznych zdjęć ( trochę szalone ale warto zaszaleć )
- zainspirować kogoś do założenia swoich 101 Zadań :)
- zawiązać krawat na moim Kamilu
- zorganizuję piknik
- zrobię miły prezent ukochanemu bez okazji


6 komentarzy:

  1. Super cele! :) Powodzenia w ich realizacji no i oczywiście cieszę się, że Cię zainspirowałam :) Dodaję do obserwowanych :)
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz spotkałam się z taką listą bardzo mi się spodobał pomysł. Również obserwacja za ciekawy blog :)

      Usuń
  2. wow, jestem pod wrażeniem.
    Trzymam kciuki za realizowanie tych zadań.
    Masz zamiar podzielić się na forum swoimi osiągnięciami? :)

    OdpowiedzUsuń